יש חדש במערכות האזעקה - מיתר מערכות
17023
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-17023,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-7.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.3,vc_responsive
 

יש חדש במערכות האזעקה

12 מרץ יש חדש במערכות האזעקה

מערכות האזעקה הן הפתרון לשם הגנה על ילדנו ורכושנו, ברוב המקרים ההחלטה המתקבלת היא פונקציונאלית ברובה, דהיינו מתכננים את מערך האביזרים לפי הצרכים, כאן יהיה גלאי כזה שם יהיה אחר, וכאשר התכנון הושלם, מתחילים בהרכבה.

כעת מחליט המתקין על סוג המערכת לפי כמות האזורים הנדרשת, ידידותיות למשתמש, עלויות, וזמן הרכבה, ולכן מוצא הלקוח את עצמו עם לוחות הפעלה בסגנון הישן והמסורתי

לצורך השוואה, כך נראים הלוחות ביחס למפסקים הנפוצים , וכך הם גם ממוקמים לרוב

מערכות אזעקה ביתייות

אולי זה נראה בסדר, אך ישנה אפשרות נוספת…

מערכות אזעקה

לוחות המקשים החדשים, מותאמים להרכבה על קופסת גוויס ( 3 מקומות), משתלבים במימדים, והעיקר זה העיצוב והיוקרה. מסך מגע מלא, במצב מנוחה מתחלפות תמונות נוף ברמת צבע גבוהה מאוד, (ניתן להחליף את התמונות לאלו של בני המשפחה!), נגיעה קלה על המסך, פותחת תפריט גרפי וידידותי במגוון שפות לבחירה (כמובן גם עברית).

בנוסף ללוח המקשים, כל אביזרי המיגון עשויים מחומר איכותי, וצריך באמת לראות ולהרגיש את המוצרים כדי להבחין בהבדל.

כמו כן גלאי הנפח הפנימיים, קטנים ומעוצבים כדי "לשבת בפינה" ולא לבלוט.

גלאי החלונות , גלאי החוץ, והסירנות מסופקות בצבע אפוקסי איכותי בהתאם לפרופיל המבנה או בכל צבע שהלקוח יבחר.

בקרה ושליטה

חידוש נוסף בא לידי ביטוי בשליטה מרחוק, השליטה מתאפשרת על ידי אפליקציה, כל המערכת מתופעלת בצורה גרפית וידידותית, מצב זה ,בעצם, יוצר מציאות שבה לוח המקשים נמצא אתכם כל הזמן, לכן אפשר לחסוך לוחות בבית, כיוון שכל סמארטפון (לכל אחד יש…) הוא לוח הפעלה.

אזעקה לבית ולעסק

כפי שניתן לראות, הגרפיקה מאוד ברורה, שימוש בסימנים מוסכמים לא משאיר מקום לטעויות, הפעלה, כבוי, מצב לילה וכו'.

בתפריט אחר ניתן לנטרל איזורים, כל המידע על תקלות ואזעקות מגיע לאפליקציה, בקיצור לוח הפעלה נייד.

כיוון שהמערכת מחוברת לאינטרנט, יכול המתקין לבצע שינויי תכנה מרחוק, כמו, שינוי מספרי טלפון, השהיות, בדיקת הסטורית אירועים ועוד, ובכך לחסוך ביקור בשטח ובזבוז זמן לו וללקוח.

המערכת יכולה לשלוט על עד 8 אתרי מיגון (מידור), כלומר מערכת אחת שאליה יחוברו גלאים מאתרים שונים, וכל קבוצת גלאים תופעל ותשלט עצמאית, בעצם הרכבה של עד 8 מערכות שונות במערכת אחת.

אפשרות זו נועדה להקל במידה ויש בית אב ודירה נפרדת, מספר עסקים החולקים מבנה משותף, או קומפלקס דירות המבקש ליצור מערך הגנה משותף כמשפחה או קבוצה אחרת.